czwartek, 19 maja 2011

Karta komunijna i pierwsze candy :)

W ostatnich dniach miałam okazję wykazać się karteczką z okazji Pierwszej Komunii Świętej Karolka, który jest członkiem naszej wielgaśnej rodziny.
Kartka ku mojej wielkiej radości bardzo się spodobała, dostałam nawet od Karolka specjalne podziękowania :)
Praca nad nią sprawiła mi wiele satysfakcji, choć miałam problem z doborem kolorów dla chłopca, ale efekty końcowe oceńcie sami :)



Znów zdjęcia "komórkowe", więc jakość jest bardzo kiepska....

Druga część tego posta to zachęta do wzięcia udziało w blog candy organizowanym przez mój ulubiony  http://sklep.scrap.com.pl/ :

Blog Candy copy

ZASADY:

1. Prosimy o umieszczenie zdjęcia z informacją o Blog Candy na swoim blogu i pozostawienie komentarza pod tym wpisem.
2. Jeśli nie masz blogu, wpisz się w komentarzu podając swój aktualny adres e-mail.
3. Blog Candy z okazji premiery nowych kwiatków trwa tydzień, do 25. 05.2011 r. włącznie.
4. Prosimy o tylko 1 wpis na osobę.
5. Spośród wszystkich komentarzy wylosujemy 3 autorów, którzy otrzymają po zestawie nowych kwiatków papierowych Latarnia Morska.
6. Ogłoszenie wyników tego losowania będzie opublikowane na blogu w dn. 26.05.2011.
zapraszamy serdecznie

Pozdrawiam słonecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz